ההשפעה הפוטנציאלית של בינה מלאכותית על ערי העתיד
|
תקציר |
|
|
|
עתיד התקשורת התעשייתית – רשתות אוטומטיות בעידן האינטרנט של הדברים
|
תקציר |
|
|
IEEE Industrial Electronics Magazine
|
הגדלת מעורבות ואינטראקציה של תלמידי קורס במכונות בעזרת כיתה הפוכה
Flipping The Classroom to Increase Students’ Engagement and Interaction in a Mechanical Engineering Course on Machine Design |
תקציר |
Kanelopoulos, J., Papanikolaou, K. A., & Zalimidis, P
|
|
International Journal of Engineering Pedagogy
|
יעילות וויקי כפלטפורמה ללמידה מבוססת פרוייקטים
The effectiveness of wikis for project-based learning in different disciplines in higher education |
תקציר |
Chu, S. K. W., Zhang, Y., Chen, K., Chan, C. K., Lee, C. W. Y., Zou, E., & Lau, W
|
|
The Internet and Higher Education
|
הקניית אמפטיה כמיומנות במסגרת לימודי הנדסה
Empathy and engineering formation |
תקציר |
Walther, J., Brewer, M. A., Sochacka, N. W., & Miller, S. E
|
|
Journal of Engineering Education
|
משחק בפיסיקה – הצעה לשיטה חדשה של הערכת תלמידים
Board Game in Physics Classes—a Proposal for a New Method of
Student Assessment |
תקציר |
Daniel Dziob
|
|
|
תלקיט – לא לתלמידים בלבד
שיפור תהליכי ההערכה
בבית הספר ובהכשרת מורים |
תקציר |
ד”ר מיכל נחשון וד”ר אמירה רום |
2018 |
הוצאת מופ”ת |
תהליך הבניית ידע טכנולוגיה ותהליך התיכון אצל תלמידים עיוניים בעלי הישגים גבוהים הלומדים בשיטת ה”למידה באמצעות פרויקטים” |
תקציר |
ד”ר נדב בצר |
2002 |
הוגש לסנאט של אוניברסיטת תל-אביב
ינואר 2002 |
סקירה של מחקרים בנושאי למידה מבוססת פרויקטים
A REVIEW OF RESEARCH ON PROJECT-BASED LEARNING
|
תקציר |
John W. Thomas, Ph. D |
3.2000 |
Buck Institute for Education BIE- |
קידום והערכה של מיומנויות הנדסיות מקצועיות: גישה מבוססת פרויקט למידה בשיתוף פעולה אקדמיה-תעשיה
Promotion and Assessment of Engineering Professional Skills: A Project-Based Learning Approach in Collaboration Academy-Industry
|
תקציר |
Juárez-Ramírez, Reyes & Jiménez, Samantha & Huertas, C & Navarro, C.X |
1.2017 |
International Journal of Engineering Education 33(6):2033-2049 |
בנייה ופיתוח של מודל למידה iSTEM
Construction and Development of iSTEM Learning Model |
תקציר |
Huei-Yin Tsai, Chih-Chao Chung, Shi-Jer Lou |
9.21017 |
EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology
|
הערכה מושכלת- מתיאוריה למעשה |
תקציר |
ערכה: מנוחה בירנבוים |
1999 |
הוצאת רמות – אונירסיטת תל-אביב |
לקראת חינוך טכנולוגי-הומניסטי: מטרה, יעדים, אמצעים |
תקציר |
עמיעד גורביץ’ ויורם הרפז |
3.2016 |
כנס 25 לרשת עתיד |
Wandering: A Web-based platform for the creation of location-based interactive learning objects |
תקציר |
Miri Barak and Shani Ziv |
|
|
Science Teacher Education in the Twenty-First Century: a Pedagogical framework for Technology-Integrated Social Constructivism |
–תקציר |
Miri Barak |
|
|
Learning to analyze and design systems through reverse Engineering |
תקציר |
/Igor Verner and Moshe Greenholts |
|
|
STEM Education: Inferring Promising Systems Changes from Experiences with MIT BLOSSOMS |
תקציר |
Richard C. Larson and M. Elizabeth Murray |
|
|
Robotics projects and learning concepts in science,
technology and problem solving |
תקציר |
Moshe Barak, Yair Zadok |
11.2007 |
|
מפת מושגים – כחלופות בהערכת הישגים |
תקציר |
נעה אבולעפיה |
|
|
Teachers’ perceived usefulness of strategy microanalytic assessment |
תקציר |
Zimmerman & Cleary |
|
|
תכנון סביבות למידה מתוקשבות ולמידה מיטבית/ |
תקציר |
ניר זינגר |
|
|
Social cognitive theory |
תקציר |
Bandura |
|
|
Educational robotics: Open questions and new challenges |
תקציר |
/ Alimisis |
|
|
Validity and Problem-Based Learning Research: A Review of
Instruments Used to Assess Intended Learning Outcomes |
תקציר
|
Brian, French, and Peggy Ertmer |
|
|
אסטרטגיות חשיבה מסדר גבוה |
תקציר |
|
|
משרד החינוך |
גישות משלימות לחינוך לחשיבה |
תקציר |
הרפז |
|
|
זיקה בין תחומית |
תקציר |
הרפז |
|
|
שילוב חינוך במדעים ובטכנולוגיה |
תקציר |
וקס |
|
|
Animation Based Learning of Electronic Devices |
תקציר |
Gero,Zoabi,Sabag |
|
|
Projects in Technology Education and Fostering Learning |
תקציר |
Barak, Shachar |
|
|
Higher Order Thinking in Science Teacher Education– |
תקציר |
|
|
|
Examining the Academic Success of Latino Students in Science |
תקציר |
/Cole,Espionza |
|
|
Encouraging Self-Regulated Learning through Electronic Portfolios |
תקציר |
Philip et al |
|
|
Blooms Taxonomy |
|
Action Verbs |
|
|
From Order to Disorder |
תקציר |
Barak |
|
|
The Challenge of Robotics Education in Science Museums- |
תקציר |
Polishuk,Verner
Klein,Inbar
,Mir,Wertheim |
|
|
קו היצור של חשיבה יצירתית |
תקציר |
צבי לם |
|
|
חינוך טכנולוגי |
תקציר |
צפרוני אבי |
|
|
חינוך טכנולוגי הוא אמצעי ולא מטרה |
תקציר |
משה ברק |
2014_02 |
הד החינוך |
An instrument for assessing scientists’ written skills in public communication of science
|
תקציר |
Baram-Tsabari, A. and Lewenstein, B. V |
|
|
Bridging science education and science communication research |
תקציר |
Baram-Tsabari, A. and Osborne, J |
|
|
חינוך וטכנולוגיה או: מה מקומה הנכון של הטכנולוגיה בחינוך ובהוראה? |
|
גלעד גולדשמידט |
|
|